Toyotu GR86 jsem měl možnost fotit, ale také se s ní projet na okruhu v Brně. Už dřív jsem jezdil se Subaru BRZ, které je vlastně takové dvojče Toyoty GR86. Subaru jsem měl půjčené celý den na podzimní focení, takže jsem si ho dostatečně vyzkoušel a užit. Přiznám se, že od té doby se pravidelně dívám do inzerce, jestli by nějaké pěkné za dobrou cenu nebylo k mání, ale stejně si ho asi nikdy nekoupím :-(
S Toyotou (i Subaru) se jezdí naprosto parádně. Auto je malinké, lehké, sedíte tak nízko, že máte pocit, že sedíte přímo na silnici a ne v autě :-) Dokonce když vedle mě na křižovatce zastavila Škoda Octavia, byla tak vysoká, tak jsem si nejdřív myslel, že je to Kodiaq :-)
Díky tomu jsou jízdní vlastnosti špičkové a auto je díky zadnímu náhonu pro zkušenější řidiče opravdu zábavné. To sice nemůžu posoudit, protože Subaru jsem měl půjčené na focení a ne na zábavu nebo dokonce "dračení". Na opak s Toyotou jsem jel na závodním okruhu s instruktorem a přiznám se, že jsem se bál výrazně víc já než instruktor nebo auto :-) Pan instruktor neustále říkal ať přidám a že můžu jet rychleji. Já jsem měl pocit, že už přece musím vyletět ze zatáčky, ale auto pořád drželo, jak kdyby ho někdo přilepil :-)
Toyota GR86 je prostě super auto na ježdění.
Zajímavé je, že toto auto je opravdu pohodlné i na normální běžnou jízdu po městě. Nechápu, jak to ti Japonci udělali, ale na okruhu drží, ve městě neskáče a není tvrdé a ještě se s ním dá skvěle jezdit bokem.¨
Jednou větou: super auto, které bych si moc přál!
Pokud byste se s Toyotou GR86 také chtěli svézt na okruhu (v Brně nebo v Mostě), sledujte web firmy Legendy u Vás a kupte si u nich jízdu - opravdu to stojí za to.